مهمترین کاربرد تور مجازی برای مشاغل مختلف

مهمترین کاربرد تور مجازی برای مشاغل مختلف

مهمترین کاربرد تور مجازی برای مشاغل مختلف

اگر یک تصویر ارزش هزاران کلمه را دارد، تصور کنید یک تور مجازی چه ارزشی می‎تواند داشته باشد.

تورهای مجازی شبیه‎سازی‎هایی از مکان‎های موجود هستند و معمولا از توالی از تصاویر ثابت تشکیل شده‎اند. تورهای مجازی به این دلیل طراحی می‎شوند که به مشتریان شما اجازه می‎دهند از هر دستگاهی وارد کسب و کارتان شوند. تورهای مجازی چند وقتی است مطرح شده‎اند و صاحبان کسب و کارهای مختلف باید از اهمیت برخورداری از یک تور مجازی به عنوان بخشی از مدل کسب و کار خود مطلع شوند.

امروز به لطف رسانه اجتماعی افراد فوق‎العاده به سمت دنیای بصری کشانده شده‎اند. به عبارت دیگر برای یک کسب و کار فوق‎‎العاده حیاتی است که برای نمایش فعالیت خود در بالاترین سطح به مشتریان بالقوه از محتوای بصری استفاده کند. براساس آماری که گروه تحقیقاتی Nielsen Norman منتشر کرده است، اکثر کاربران در یک وب سایت کمتر از 59 ثانیه باقی می‎مانند. بنابراین، اگر نتوانید کمتر از یک دقیقه توجه کاربر را جلب کنید، آن‎ها را از دست می‎دهید.

تورهای مجازی مثال خوبی از یک نوع محتوای درگیرکننده هستند که باعث خواهند شد کاربران بخواهند در وب‎سایت شما بمانند. نه تنها تورهای مجازی به صورت بصری مشتریان بالقوه شما را درگیر می‎کنند بلکه آن‎ها می‎توانند ایده بهتری از فعالیت شما و چیزی که می‎توانید به عنوان یک کسب و کار ارائه دهید، ارائه دهند.

 

کاربرد تور مجازی

از جمله مزایای تورهای مجازی برای کسب و کارها می‎توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

تورهای مجازی باعث افزایش حضور شما در نتایج جستجو می‎شوند: با استفاده از google business view یک تور مجازی 360 به شما کمک خواهد کرد کسب و کار خود را به نمایش بگذارید و مشتریان بیشتری را به کسب و کار شما جلب می‎کند و باعث متمایزسازی آن از رقبا می‎شود.

براساس آماری که گروه WAV منتشر کرده است، نتایج جستجویی که در خود تور مجازی داشته باشند به نسبت آن‎هایی که ندارند 40 درصد نرخ کلیک بیشتری به دست می‎آورند.

نرخ حفظ بازدیدکننده در سایت را افزایش می‎دهند: آمارها نشان داده است وب‎سایت‎هایی که از تور مجازی استفاده می‎کنند به نسبت سایر سایت‎ها 5 تا 10 مرتبه طولانی‎تر دیده می‎شوند. یک تور مجازی باعث افزایش اعتماد به کسب و کار شما می‎شود چون مشتریان می‎توانند از فضای داخل آن مطلع شوند و بدانند چطور و کجا کار می‎کنید. مشتریان طبیعتا با کسب و کاری که بتوانند فعالیت آن را ببینند، احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

ترافیک و درگیری را افزایش می‎دهد: براساس تحقیقی که از سوی شرکت BIA/Kelsey انجام شده است، 97 درصد مصرف‎کنندگان پیش از خرید محصولات و خدمات برای تحقیق وارد محیط آنلاین می‎شوند. بدون توجه به هر کسب و کاری که دارید، تحقیقات نشان می‎دهد افراد اگر بدانند کجا هستید بیشتر دوست دارند با شما کار کنند یا خرید خود را از شما انجام دهند.

سطح فروش و سرعت آن بیشتر خواهد شد: زمانی که یک وب سایت از تصاویر 360 درجه استفاده کند، نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار به نسبت زمان استفاده از تصاویر دو بعدی استاندارد 27 درصد بیشتر می‎شود.

Golfsmith.com ادعا می‎کند محصولاتی که تصویر آن‎ها را بتوانید بچرخانید حداقل نرخ تبدیل 10 درصد را دارند و گاهی اوقات این آمار در مقایسه با محصولاتی که چنین قابلیتی را ندارند 30 تا 40 درصد بیشتر است.

داوطلبان شغلی بیشتری را جذب می‎کند: امروزه داوطلبان شغلی پیش از ارائه درخواست خود در مورد شرکت‎ها تحقیق می‎کنند. شما با استفاده از یک تور مجازی می‎توانید اطلاعاتی از محیط درونی کار خود در اختیار کارمندان بالقوه بگذارید تا توجه آن‎ها را جلب کنید.

کاربرد تور مجازی

تقریبا در هر کسب و کاری می‎توانید از تورهای مجازی استفاده کنید و در ادامه مطلب حوزه توسعه املاک و مستغلات و مزایای تور مجازی برای آن را با یکدیگر بررسی می‎کنیم.

فناوری تا حد زیادی شیوه بازاریابی پروژه‎های فروش املاک را عوض کرده است. تجربه مشتری جزو مهمترین مسائلی است که شرکت‎ها به آن توجه دارند.

تورهای مجازی به یک ابزار موثر تبدیل شده‎اند که توسط آن مشتریان با شرکت‎های فروش املاک تعامل برقرار می‎کنند. روز به روز تعداد شرکت‎هایی که با مزایای تورهای مجازی 360 درجه آشنا می‎شوند بیشتر می‎شود. به عنوان مثال شرکت‎های فعال در حوزه توسعه املاک با اشتراک‎گذاری این تورهای مجازی در اینترنت برای پروژه‎های خود بازاریابی می‎کنند.

تورهای مجازی استراتژی کلی فروش را ساده می‎کنند و شفافانه پیام بازاریابی را به خریداران انتقال می‎دهند. با توجه به این که در حوزه فروش املاک رقابت روز به روز بیشتر می‎شود، لازم است از کمک متخصصان در زمینه تورهای مجازی استفاده کنید تا با تجربه خود به افزایش فروش شما کمک کنند.

از جمله کاربرد تور مجازی برای حوزه توسعه املاک و مستغلات به همراه می‎آورند می‎توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

صرفه جویی در وقت و هزینه با تور مجازی

تورهای مجازی پویا و تعاملی هستند و می‎توانند توجه خریداران خانه را حفظ کنند. شما می‎توانید فرآیند‎های پیچیده‎ای مانند ایجاد یک نقشه ساخت برای پروژه خود را حذف کنید. یک شرکت متخصص سریعا تورهای مجازی را طراحی می‎کند و با آماده‎سازی آن‎ها یک راه حل مقرون به صرفه برای شرکت‎های فروش املاک فراهم می‎کند.

جدا از آن، شرکت‎های مشهور این تورها را با قیمت مناسب تولید می‎کنند. شما می‎توانید به شکل بی نقصی طرح‎های پیشنهادی خود را از طریق این تورهای مجازی به خریداران بالقوه خود نشان دهید. یکی از مزایای اصلی تورهای مجازی این است که سریعا آن‎ها را می‎توان ویرایش و ایجاد کرد.

تور مجازی برای مشاغل مختلف

دسترسی بیشتر

زمانی که از تورهای مجازی برای بازاریابی پروژه های خود استفاده می‎کنید، می‎توانید دسترسی بیشتری به مشتریان داشته باشد. این تورها جذاب هستند و به نسبت نقشه هایی که از یک مکان کشیده می‎شوند جزئیات بیشتری دارند. یک شرکت معتبر در طراحی تور مجازی جزئیات ریز را لحاظ می‎کند تا سطح تاثیرگذاری آن‎ها را افزایش دهد. بدون شک خریداران یک خانه دوست دارند تا جای ممکن اطلاعات بیشتری در این تورها مشاهده کنند.

بنابراین خریداران می‎توانند تصمیمات آگاهانه تری بگیرند و در نتیجه فروش بالقوه پروژه ها زیاد می‎شود.این کاربرد تور مجازی بسیار برای سفارش دهنده ها با اهمیت است.

هدف‎گذاری مخاطب

لازم است در پروژه ها براساس نیاز خریداران خانه ویژگی‎های سفارشی را لحاظ کنید. شما با استفاده از تورهای مجازی می‎توانید حوزه خاصی از مشتریان را هدف قرار دهید که نیازهای شفافی دارند. استفاده از یک روش سفارشی در توسعه این تورهای مجازی احتمال خرید را افزایش می‎دهد. همچنین می‎توانید تورهای مجازی 360 درجه سراسرنمایی را به خریداران بالقوه خانه نشان دهید تا دیدگاه جامعی نسبت به ظاهر کلی منطقه داشته باشند. شخصی‎سازی پروژه‎های تورهای مجازی باعث می‎شود در مشتریان حس ارزش بیشتری شکل گیرد و آن‎ها شما را به نسبت رقبا در اولویت قرار دهند.

با استفاده از تور مجازی ، به سادگی توجه را جلب کنید

شما با ارائه اطلاعاتی دقیق و آشکار به کمک این تورهای مجازی می‎توانید سریعا توجه مشتریان را جلب کنید. در یک محیط کسب و کار رقابتی، به سختی می‎توان توجه بازدیدکنندگان را به مدت طولانی جلب کرد. زمانی که از تورهای مجازی استفاده می‎کنید احتمالا برقراری تعامل و درگیری مشتریان با پروژه بیشتر می‎شود چون تصاویر فوق العاده قدرت بیشتری در جذب توجه دارند.

مشتریان دوست دارند از ظاهر نهایی پروژه ها مطلع شوند یعنی پس از تکمیل پروژه انتظار چه چیزی را باید داشته باشند. نمایش شفافانه این جزئیات می‎تواند تصویر برند شما را تاثیر گذار تر کند.

توجه روی نواحی کلیدی

با استفاده از تورهای مجازی می‎توانید جنبه‎های ویژه پروژه خود را متمایز کنید. به سادگی ایده‎های خود را به شرکت طراحی تورهای مجازی انتقال دهید تا کارشناسان آن در پروژه شما قابلیت‎های لازم را قرار دهند. آن‎ها از نرم‎افزار پیشرفته تور مجازی برای ایجاد این پروژه‎ها استفاده می‎کنند.

بنابراین پروژه ها متقاعدکننده‎تر و با قدرت بازاریابی بیشتر هستند. جدا از این، آن‎ها را می‎توانید با سادگی از طریق اینترنت با خریداران خانه به اشتراک بگذارید. می‎توانید براساس پیشنهادات هر مشتری طراحی را تغییر دهید و امکانات سفارشی در آن لحاظ کنید.

 

اطلاعات بصری

زمانی که از یک تور مجازی استفاده می‎کنید، می‎توانید تمامی اطلاعات مربوط به پروژه را به صورت تصویری نشان دهید. خریداران خانه دوست دارند در مورد امکانات رفاهی، قابلیت‎ها، رنگ دیوار، طراحی کف و سایر جنبه های پروژه شما اطلاعات به دست آوردند.

اطلاعات بصری کامل در این تورهای مجازی می‎تواند برای مشتریان شما بسیار سودمند باشد. این تورها جذبه بصری بالایی دارند و در مورد پروژه‎ نهایی دیدگاهی کامل در اختیار مشتریان می‎گذارند. و این یکی از کاربردهای تور مجازی است .

سفارشی‎‌سازی در تور مجازی

بینندگان می‎توانند روی جزئیاتی تمرکز کنند که برای آن‎ها مهم است. به عنوان مثال آن‎ها می‎توانند روی یک ناحیه خاص از پروژه زوم کنند، جزئیات را بررسی کنند و پیشنهادات خاص خود را ارائه دهند. این شیوه سفارشی‎سازی برای خریداران خانه یکی از مزایای کلیدی تورهای مجازی 360 درجه است. جدا از این، می‎توانید در تورهای مجازی تغییرات لازم را آن طور که توسط خریداران خانه پیشنهاد می‎شوند، اعمال کنید. شرکت متخصص طراحی تور مجازی براساس نیازهای شما جزئیات را ویرایش خواهد کرد. طراحان می‎توانند ظاهر شبانه و روزانه‎ پروژه شما را به خریداران بالقوه نشان دهند.

بازگشت سرمایه بیشتر

تورهای مجازی یک سلاح بازاریابی قدرتمند برای شرکت‎های معاملات املاک هستند. شما می‎توانید به سادگی نکات قوت و مهم پروژه خود را به نمایش بگذارید و براساس نیازهای کاربران امکانات تور مجازی را در نظر بگیرید.

بازگشت سرمایه بیشتر

تورهای مجازی برگشت سرمایه بیشتری برای افراد به همراه دارند. مشتریان در مورد پروژه‎های آینده اطلاعات کاملی می‎خواهند و می‎توانید به کمک تصاویر تور مجازی تمامی جزئیات ریز را به نمایش بگذارید. یکی از مزایای کلیدی عکاسی 360 درجه این است که مشتریان می‎توانند کل محیط اطراف پروژه را به همراه نمای داخلی مشاهده کنند. این قضیه باعث می‎شود سطح اطمینان آن‎ها برای خرید خانه بیشتر شود و این فرآیند با سرعت بیشتری به جلو پیش برود.

تور مجازی خود را ایمیل کنید

مشتریان انتظار دارند توسعه‎دهندگان املاک و مستغلات اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی‎های طراحی یک پروژه به آن‎ها نشان دهند. زمانی که اطلاعات پروژه را توسط تورهای مجازی به آن‎ها نشان دهید، طرح‎های پیشنهادی باورپذیرتر می‎شوند.

جدا از این، ادغام فناوری پیشرفته در توسعه تورهای مجازی به استانداردی در این صنعت تبدیل شده است. خریدارن بالقوه خانه از توسعه‎دهندگان انتظار دارند تصاویر بصری شفاف و کاملی در مورد پروژه‎هایشان به آن‎ها نشان دهند. از تورهای مجازی 360 درجه و کمک یک شرکت متخصص در طراحی آن‎ها بهره ببرید چون تصویر برند شما را تا حد زیادی تقویت می‎کند.و ما در استودیو نماد این خدمت را به بهترین شکل انجام می دهیم .

بهتر است از شرکت‎های معتبری استفاده کنید که در زمینه توسعه این تورهای مجازی تخصص دارند و به صورت اختصاصی از آن پشتیبانی می‎کنند. تمامی شرکت‎های دنیا در حال استفاده از مزایای زیاد تورهای مجازی هستند و از آن برای نشان دادن پروژه‎های خود به مشتریان بالقوه شان استفاده می‎کنند.

بنابراین به عنوان جمع بندی باید بگوییم تورهای مجازی 360 درجه می‎توانند تا حد زیادی استراتژی بازاریابی شما را تقویت کنند.

امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.