نکات عکاسی تبلیغاتی

نکات عکاسی تبلیغاتی

نکات عکاسی تبلیغاتی

نکات عکاسی تبلیغاتی مواردی است که شما با رعایت کردن آن در عکاسی از محصولات برای هر کسب و کاری بهترین خروجی را می توایند به مشتری ارائه دهید.

عکاسی خلاقانه از محصول فرصت بسیار مهمی است که به مخاطبان نشان دهید که محصول یا برند  منحصربه‌فرد است .اگر این کار درست صورت بگیرد عکس شما برجستگی بیشتری خواهد داشت و به‌طور مؤثری مخاطبان را درگیر می‌کند و همچنین بازدید بیشتر از آن خواهد شد و درنهایت فروش بیشتری حاصل می گردد. وقتی‌که شما نکات عکاسی تبلیغاتی را متوجه بشوید زمان آن رسیده که در فرایند کارتان خلاق شوید. در اینجا ۹ نکته عکاسی تبلیغاتی وجود دارد که جریان خلاق ذهن شمارا روان می‌کند و به شما کمک می‌کند که عکس‌های منحصربه‌فردی را تولید کنید.

1. پشت‌صحنه و پروپ(طرح پایه)

به‌جای اینکه از رنگ‌های پیش‌زمینه بسته و از ست‌های خالی برای عکاسی محصول استفاده کنید، سعی کنید صحنه را با توجه به اقتضا ویژگی‌های محصول تنظیم کنید. محیط‌ها و طرح پایه متفاوت کمک بسیاری در جذب مشتری‌های خوب می‌کنند.

نکات عکاسی تبلیغاتی

۲. ویرایش تصویر

اینکه ما بدون نمایش تصویر محصول موردنظر را ترسیم کنیم ، کاری بسیار سخت است. راه‌حل این کار، فرآیند ویرایش است. حس قوی تخیل در امر ویرایش تصویر می‌تواند کمک زیادی برای ارتباط بیننده با تصویر داشته باشد .دقیقاً همان چیزی که عکاسان سنتی از آن عاجزند.

۳.عکاسی محصولات در پس‌زمینه مناسب

در موارد خاص هدف موردنظر یک عکس این است که به‌طور کامل با خواسته مشتری تطابق داشته باشد. بهترین راه برای رسیدن به این هدف این است که محصولات را در حوزه‌ی استفاده و محیط در نظر گرفته‌شده‌ نشان دهیم .


نکات عکاسی تبلیغاتی
۴.محصول‌های تکی و مستقل

بر خلاف نکات عکاسی تبلیغاتی گفته شده در بالا ما روش دیگری برای ارائه از محصول داریم. که نمایش محصول در ساده ترین حالت ممکن می باشد با پس زمینه سفید و در حالتی که تمام جزئیات مشخص باشند.

نکات عکاسی تبلیغاتینکات عکاسی تبلیغاتی

نمونه عکس های زمینه ساده استودیو نماد را اینجا می توانید مشاهده نمایید

۵.محصولات متحرک.

عکاسی 360 درجه‌ محصول یک راه مناسب برای نشان دادن تجربه حیرت‌آور از محصولات قبل از خرید است. یک عکس چرخشی باکیفیت بالا به خریدارها قدرت کنترل آنچه اطراف خود می‌بینند را می‌دهد و به آن‌ها قدرت درک همه جزئیات برای محصول پیشنهادشده را می‌دهد. نمونه عکس های 360 ما در استودیو نماد را در صفحه عکاسی 360 درجه محصول مشاهده نمایید.

6. استفاده از مدل در عکاسی صنعتی محصولات

اگر عمده‌ی پیشنهادهای محصول عکس شما مربوط به نحوه ارتباط مردم با آن عکس می‌باشد، پس چرا مردم را در آن نگنجانیم.؟ به جای نشان دادن جزئیات و خصوصیات محصولات ، آن را با ویژگی انسانی ترکیب کنید تا جذاب‌تر و همراه بااحساس بیشتری جلوه دهد.

نکات عکاسی تبلیغاتی

نکات عکاسی تبلیغاتی

7.نمایش همه جزئیات

حرفه عکاسی صنعتی شما ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد بنابراین فقط درباره آن صحبت نکنید و آن‌ها را همه باهم نشان دهید. به جای بیان ساده‌ی مدل‌ها و سایزها، با به تصویر کشیدن تمام ویژگی‌های محصول را در تصویر بگنجانید

ما در استودیو نماد با رعایت تمامی این موارد عکس هایی فوق العاده برای انواع محصولات به مشتریان عزیزمان ارائه می دهیم. برای مشاهده نمونه عکس های صنعتی و تبلیغاتی ما اینجا را کلیک کنید.

منبع: https://arqspin.com/

امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.