انواع مختلف عکس محصول که برای کسب و کار شما مناسب است

انواع مختلف عکس محصول که برای کسب و کار شما مناسب است

انواع مختلف عکس محصول که برای کسب و کار شما مناسب است

بسیاری از عکاسان حرفه‎ای حوزه در عکاسی محصول می‎دانند برای ثبت یک عکس محصول عالی باید چه چیزهایی را رعایت کنند. زمان ثبت یک عکس محصول ، بعضی از اصول شامل استفاده از یک سه پایه، آگاهی از نحوه استفاده از تنظیمات روی گوشی (تغییر ضریب اف) و استفاده از پس‎زمینه می‎شود.

ایجاد تصاویر محصول جذاب و گیرا به وب‎سایت شما می‎تواند کمک کند که در پیش مشتریان‎تان جذاب‎تر باشد و برای کسب و کارتان فروش بیشتری به همراه آورد.

در این مطلب قصد داریم انواع متفاوت عکاسی محصول را به شما معرفی کنیم و بگوییم چرا آن‎ها برای بازاریابی کسب و کار شما می‎توانند مفید باشند. بنابراین تا انتهای این مقاله همراه استودیو نماد باشید.

عکاسی از کاربرد محصول

یک عکس محصول به صورت تصویری که زمینه استفاده از محصول را نشان دهد یک روش است که می‎توانید از آن برای ثبت تصاویر جذاب استفاده کنید. این تکنیک می‎تواند باعث تاکید روی ویژگی‎های خاصی از محصول با ثبت تصاویر محصول در محیط‎های مختلف شود و به نوعی به آن‎ها جان بخشد. در عکاسی محصول، آزمایش و تجربه عناصر بصری متنوع می‎تواند کاربردهای خلاقانه متفاوت یک محصول را به نمایش بگذارد.

 

عکاسی از کاربرد محصول

عکس محصول که ابعاد محصولات را نشان می‎دهند

یک نوع دیگر عکاسی محصول نشان دادن ویژگی‎های فیزیکی یک محصول به مشتریان است. برای ایجاد محصولی که اندازه یک محصول را نشان دهد از تکنیک‎های متفاوتی می‎توان استفاده کرد تا مشتریان بتوانند ابعاد یک محصول را درک کنند. یک تکنیک برای دستیابی به این هدف عکاسی از محصولات به همراه اشیاء یا اجسامی است که مشتریان آن‎ها را قبلا می‎شناسند مانند یک سکه.

عکس محصول باپس‎ زمینه‎ ساده‎

یکی از متداول‎ترین انواع عکاسی محصول تصویر یک محصول با یک پس‎زمینه ساده است که می‎تواند سفید یا سیاه باشد. این قالب عکاسی به دفعات در صفحات یک کتگوری در سایت و صفحات محصول دیده می‎شود و اغلب اوقات اهالی رسانه تصاویری می‎خواهند که پس‎زمینه ساده‎ای داشته باشند.

یک عکس محصول با یک پس‎زمینه ساده برای فروش محصولات در محیط آنلاین مفید است چون در سراسر سایت شما تصاویر محصول یک ظاهر بی‎نقص و یک دستی دارند. عکاسی تصاویر محصول با یک پس‎زمینه ساده حتی می‎تواند باعث جلوگیری از حواس‎پرتی مشتریان به سمت سایر اشیاء داخل همان عکس شود.

استفاده از یک عکس محصول که یک پس‎زمینه ساده دارد نه تنها ظاهر حرفه‎ای به کسب و کار شما می‎بخشد بلکه همچنین باعث ایجاد اطمینان در افرادی خواهد شد که از شما خرید می‎کنند.

عکس محصول باپس‎ زمینه‎ ساده‎

 

تصاویر ماکرو یکی از انواع مختلف عکس محصول

استفاده از عکاسی محصول در یک وب‎سایت تجارت الکترونیکی به این دلیل الزامی است چون مصرف‎کنندگان نمی‎توانند به صورت فیزیکی محصول را نگه دارند. تصاویر ماکرو باید به همراه تصاویر استاندارد محصول استفاده شوند.

یک تصویر ماکرو این امکان را در اختیار کسب و کار شما می‎گذارد تا بافت و ساختار یک محصول را به تصویر بکشید. به عبارت دیگر مشتری نمای نزدیکی از کوچک‎ترین جزئیات در اختیار خواهد داشت. به یاد داشته باشید، نورپردازی یک جنبه مهم از عکاسی محصول است چون می‎تواند جزئیاتی را که در غیر این صورت متوجه آن نمی‎شویم را به نمایش بگذارد.

عکس محصول 360 درجه

یک ترند محبوب در عکاسی محصول استفاده از تصاویر 360 درجه است. این تکنیک برای نمایش دادن محصولات در یک سایت تجارت الکترونیکی فوق‎العاده است و این قابلیت را به خریداران بالقوه می‎دهد تا یک محصول را با جزئیات بیشتری بررسی و با آن تعامل برقرار کنند.

در نتیجه این نوع عکاسی به شما اجازه می‎‎دهد بهترین ویژگی‎های طراحی محصول خود را به نمایش بگذارید تا افراد ترغیب به تکمیل فرآیند خرید در سایت شما شوند.

از جمله خدماتی که استودیو نماد انجام می‎دهد عکاسی محصول 360 درجه است تا به رشد کسب و کار شما و افزایش فروش آن کمک شود.

عکس محصول گروهی

در حالت سنتی تصاویر محصول به صورت فردی از محصولات گرفته می‎شوند ولی نمایش محصولات در مجموعه‎ای از محصولات مشابه یک تکنیک جالب دیگر است که کسب و کارها برای بازاریابی محصولات خود می‎توانند از آن استفاده کنند. قرار دادن محصولات به صورت گروهی می‎تواند کل طیف محصول را در یک تصویر به نمایش بگذارد.

اگر به تصاویر حرفه‎ای محصول برای کسب و کار خود نیاز دارید تا از آن‎ها در کاتالوگ تبلیغاتی یا وب‎سایت‎تان استفاده کنید، می‎توانید از خدمات و عکاسان حرفه‎ای استودیو نماد بهره ببرید.

عکس محصول گروهی

جمع بندی

عکاسی از محصول در هر حالتی چه شما کسب و کار آنلاین و فروشگاه اینترنتی داشته باشید و چه به دنبال شروع یک راه برد دیجیتالی برای فروش آفلاین خود هستید برای شما مفید و کاربردی است . اما تیم متخصصی که کار شما را به عهده میگیرد باید بداند چه عکسی برای چه مقصدی گرفته شود و چه ویرایشی مناسب عکس شماست. تیم تخصصی ما در استودیو نماد با مشاوره درست به شما بهترین ها را برای کسب و کارتان پیشنهاد می دهد. پس با ما برای بهتر دیده شدن همراه باشید.

امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.