قیمت تور مجازی گوگل

قیمت تور مجازی گوگل street view

قیمت تور مجازی گوگل

تور مجازی، یک نمایش مجازی از محیط پیرامون ما در بستر google maps است که از میلیون ها تصویر پانوراما تشکل شده است.

محتوای Street View از دو منبع google و شرکت کنندگان تهیه شده است.

تور مجازی گوگل یا همان google street view  چیست؟

با تلاش های جمعی میتوان این قابلیت را برای همه ایجاد کرد تا جهان را به طور مجازی کشف کنند.

امروزه با توجه به سرعت حرکت جهان به سمت تکنولوژی و کاربرد زیاد محتوای جذاب مجازی، تولید تورهای مجازی از کسب و کارها بسیار موثر و کارآمد است.

قیمت تور
قیمت تور

قیمت تور گوگل

با توجه به متغیر بودن لحظه ای هزینه ها در دنیای امروز، نمیتوان قیمت دقیقی برای ساخت این تور ها به شما عزیزان ارائه کرد؛ اما بطور کلی نحوه ی محاسبه ی قیمت هر تور به این شرح است که تعداد نما های موجود در هر طور در قیمت هر نمای 360 درجه ضرب میشود. طبیعتا قیمت هر نما با توجه به کیفیت و سبک مورد نظر شما میتواند متفاوت باشد.

از مهمترین عوامل موثر بر قیمت میتوان به متراژ لوکیشن مورد نظر، قرار دادن نقشه ی گوگل در تور، نوع تجهیزات مورد استفاده و … اشاره کرد.

ساخت تور مجازی:

برای ساخت یک تور مجازی اول از همه نیاز به یکسری ابزار و تجهیزات دارید؛ مثل یک دوربین عکاسی حرفه­ای، تجهیزات لازم برای عکاسی پانوراما، لنز و نور مناسب. پس از آماده سازی لوازم، فضای عکاسی یعنی همان مکانی که قرار است از آن مکان تور خود درست کنید را مهیا میکنید و شروع به عکسبرداری میکنید.

پس از آن مرحله ­ی ادیت و استفاده از اپلیکیشن شروع میشود. به این ترتیب که ابتدا عکس ها را در برنامه آپلود میکنید و سپس با استفاده از ابزارهای موجود آنها را ادیت یا ویرایش میکنید. در نهایت تمام عکس ها به یکدیگر متصل میشوند و یک دید 360 درجه به کاربر میدهند بطوریکه کاربر میتواند در فضا قدم بزند و به سمت شمال و جنوب و شرق و غرب بچرخد و همه­ی ابعاد محیط را بررسی کند.

در ساخت یک تور ، افراد ماهر و متخصص که مهم ترین آنها عکاسان حرفه ای مورد اعتماد گوگل(google trusted photographers )هستند، عکس هایی با کیفیت عالی و با زاویه 360 درجه از لوکیشن مد نظرشما تهیه میکنند و آنها را در نرم افزارهای حرفه ای بارگذاری میکنند و تا همه عکس ها بصورت پشت سرهم نمای 360 درجه از لوکیشن مدنظر را به نمایش بگذارد و تصویر دقیقی از لوکیشن شما بصورت مجازی ایجاد شود.

ضمنا، میتوان لوگو، متن و… در صورت خواست شما به این تور  اضافه شود.

تور مجازی رایگان گوگل:

Google street view  یا همان تور مجازی گوگل دقیقا  با استفاده از همان فناوری بکار رفته در google maps میتواند مشتریان جدیدی را به سمت تجارت شما جذب کند.

Street view یک تور کامل 360 درجه از تجارت شما با استفاده از محبوب ترین موتور جستجو در جهان یعنی “گوگل” است.

این تکنولوژی به مشتریان اجازه می دهد تا وارد کسب و کار شما شده وبصورت مجازی در محیط گشت و گذار کنند؛ به کسب و کار شما یک تجربه بازاریابی بسیار منحصر به فرد و مهیج می بخشد که مشتریان آنها را مشاهده میکنند ، لذت می برند و آنها را با دوستانشان به اشتراک می گذارند و با آنها تعامل می کنند.

تور مجازی گوگل برای این سرویس درهمه دستگاه ها، لپ تاپ، تبلت و موبایل، موجود است.

لینک تور مجازی:

https://www.namad.agency/vtour/Roozbeh-Omidipour/tour.html

لینک تور  یک لینک مشابه لینک بالاست. این لینک بصورت اختصاصی برای تور  شما خواهد بود و شما میتوانید برای تبلیغات بیزنس خود، با یک کلیک، مخاطبان خود را به صفحه­ی تور مجازی خود هدایت کنید.

از مزیت های تور مجازی همین بس که مخاطبان با یک کلیک ساده به همه­ی زوایا و کلیات و جزئیات کسب و کار شما دسترسی پیدا میکنند.

نکته­‌ی دیگر اینکه شما میتوانید این لینک را در همه­ جا به اشتراک بگذارید؛ در سایت، اینستاگرام، همه شبکه های اجتماعی و صفحات مجازی خود به راحتی تصویر کامل و جامعی از کسب و کار خودتان منتشر کنید.

برنامه تور مجازی:

برنامه هایی مثل KR PANO در اینترنت وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید منتها برای استفاده از این برنامه لازم است که دانش کدنویسی داشته باشید و این کار را کمی سخت میکند.

ساخت تور مجازی رایگان:

اگر بخواهید خودتان اقدام به ساخت یک تور مجازی کنید، برنامه یا اپلیکیشن های زیادی برای ساخت تور مجازی در دسترس کاربران وجود دارد که برخی از آنها رایگان هستند و برخی دیگر هزینه دارند.

از رایج ترین این برنامه­ها lapentor (لپنتور) است که بصورت رایگان به شما امکان ساخت تصاویر خلاقانه و جذابی میدهد. این اپلیکیشن پیوستگی منظمی را در مجموعه تصاویر شما ایجاد میکند.

نرم افزارهای دیگری هم مثل openspace 3d ( اوپن اسپیس تری دی)، marzipano (مارزی­پانو) و … هستند که میتوانید از آنها روی تلفن همراه هوشمند خود استفاده کنید.

نکته­ای که باید قبل از شروع کارساخت تور مجازی خود در نظر بگیرید این است که خروجی این اپلیکیشن ها درمقایسه با شرکت های تبلیغات آنلاین، مقدار قابل توجهی کم کیفیت تر است واینکه صرفا محدود به تلفن همراه است؛ یعنی نمیشود از اینها درهمه جا استفاده کرد.

بازدید مجازی زنده:

در تور مجازی زنده میتوان یکسری قسمت ها را به دلخواه متحرک کرد که حس زنده بودن فضا در مخاطب ایجاد شود. برای مثال تکان خوردن برگ های درختان، حرکت پروانه ها، و یا حتی صدای باد و گنجشکان و …

بطور کلی تور مجازی چیزی بین عکس و فیلم است که انگار جهت و مسیر حرکت آن به دست کاربر است. با هر کلیک میتوان دری را باز کرد و وارد شد و با کلیک دیگری به سمت راست یا چپ محیط حرکت کرد.

در تور مجازی زنده، احساس واقعی بودن بیشتری به کاربر منتقل میشود زیرا با صداگذاری و موسیقی و تحرک المان ها احساس واقعی بودن در محیط تشدید میشود.

تور اماکن دیدنی
تور اماکن دیدنی

نمونه تور مجازی:

از نمونه کارهای ما میتوان به ساخت تور مجازی غرفه برند سان استار، هوندا، مولتی کافه، گراد، نامی­ نو، برفاب و بسیاری شرکت مشابه دیگر اشاره کرد.

برای دیدن نمونه تورهای مجازی کیک کنید.

برای سفارش تور مجازی با همکاران ما در استودیو نماد تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.