ساخت تیزر تبلیغاتی و رابطه مستقیم آن با افزایش فروش

ساخت تیزر تبلیغاتی و رابطه مستقیم آن با افزایش فروش

بی‌شک ساخت تیزر تبلیغاتی یکی دیگر از  ابزار های تبلیغاتی شما می باشد.

ممکن است که شما هنوز شک داشته باشید که آیا واقعاً ساخت تیزر تبلیغاتی برای پیشرفت کسب‌ وکارتان ارزشمند و ضروری است؟ آیا شما منابع کافی برای ایجاد و استفاده از محتوای ویدیو تبلیغاتی را در اختیاردارید؟

پاسخ ساده است: بله، ارزشش را دارد. دلیل اهمیت این موضوع تنها این نیست که همه آن را انجام می‌دهند، بلکه به این دلیل است که ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از ابزارهای دیجیتال همه‌کاره و سودآور است.

در این مقاله برای شما مخاطبین محترم 8 دلیل مهم و اصلی در مورد اهمیت استفاده از ویدیوی تبلیغاتی و اینکه چرا باید برای ارتقای کسب‌ و کارتان از ویدیوی تبلیغاتی استفاده نمود، سخن می‌گوییم.

 

  1. تیزر باعث افزایش سرعت تغییرات و فروش می‌شود!

در ابتدا باید اولویت‌بندی نمود و کارهای مهم را انجام داد.  ساخت تیزر تبلیغاتی می‌توانند به‌طورجدی برای شما پول‌ساز باشند. اضافه کردن یک ویدیوی تبلیغاتی در صفحه اولیه شما می‌تواند تغییرات را به میزان 80٪ افزایش دهد. گروه Treepodia اطمینان داده است که ویدیوی تبلیغاتی بسیار کارآمد بوده و  بدون در نظر گرفتن اینکه شما آن را در چه دسته‌ای بکار می‌گیرید، کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهد.

ساخت تیزر تبلیغاتی همچنین می‌تواند به ‌طور مستقیم منجر به فروش شود. مطالعات نشان می‌دهد که 74 درصد از کاربرانی که یک ویدیوی توضیحی را درباره یک محصول تماشا نموده‌اند، متعاقباً آن را خریداری می‌کنند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که همین‌الان ساخت فیلم‌های هیجان‌انگیز محصول خود را شروع کنید!

اگر در فکر ساخت یک ویدئوی تبلیغاتی هستید، اثربخشی ویدیو تعجب‌آور نیست. پس از همه این موارد، چشم‌انداز ما مهم‌ترین موضوع است. بیشتر اطلاعاتی که به مغز ما منتقل‌ می شود بصری است. بنابراین علاوه بر فیلم، تصاویر نیز می‌توانند به‌ طور گسترده‌ای در این کار تأثیر گذار باشند، به همین منظور تصور کنید چه تصاویر متحرکی می‌توانند به ‌طور کامل کسب ‌و کار شمارا نشان دهند.

 

  1. ویدیوی تبلیغاتی ROI بزرگی را نشان می‌دهد.

برای اینکه نسبت به موضوع ویدئوی تبلیغاتی بیشتر ترغیب شوید باید به شما بگوییم که 83٪ از کسب ‌و کارهایی که از ویدیوی تبلیغاتی استفاده نموده‌اند، بازگشت مناسب و خوبی در سرمایه‌گذاری داشته‌اند.
باوجودی که ساخت تیزر تبلیغاتی ساده‌ترین و ارزان‌ترین کار نیست، اما به نسبت هزینه‌اش برای شما سودآوری متناسب و بالایی خواهد داشت. علاوه بر این، ابزارهای ویرایش آنلاین ویدیو تبلیغاتی به ‌طور مداوم در حال بهبود یافتن و مقرون ‌به ‌صرفه تر شدن هستند. و حتی با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود می‌توانید ویدیوهای بسیار مناسب و معقول را برای خود تولید نمایید.

 

خبر خوب دیگر این است که مجبور نیستید فیلم‌های تبلیغاتی کامل و بی‌نقص داشته باشید. این محتوای فیلم است که اهمیت دارد! آخرین تحقیقات نشان می‌دهد که عمده کاربران با دیدن فیلم‌های تبلیغاتی که محصول یا خدمات را به ‌اندازه کافی توضیح نمی‌دهند، آن محصولات را کنار می‌گذارند. کیفیت پایین و طراحی ضعیف فیلم تبلیغاتی ازنظر اهمیت در درجه دوم قرار دارد و به آن اندازه مهم نیست. بنابراین عادلانه است که بگوییم ویدیو تبلیغاتی مانند پیتزا است – حتی در زمانی که کیفیت ندارد و معمولی است، بازهم خیلی خوب است!

 

  1. ویدئوی تبلیغاتی برای مشتری اعتماد ایجاد می‌کند.

اعتماد مبنای تبادل و فروش است. اما ایجاد اعتماد باید یک هدف باشد. کل مفهوم و شالوده تبلیغات بر پایه اعتماد و ایجاد روابط بلندمدت است. فروش را متوقف نموده و اجازه دهید مردم توسط ارائه اطلاعات مفید و جذاب به شما و تجارت شما علاقه‌مند شده و به سمتتان بیایند.

فیلم‌های تبلیغاتی همچنین می‌توانند اعتماد را در مخاطب افزایش دهند. بعضی از مصرف‌کنندگان در مورد خرید محصولات و خدمات در اینترنت همچنان دو به ‌شک هستند. علت ترس و شک آن‌ها این است که از فریب خوردن می‌ترسند. اما فیلم‌های تبلیغاتی مؤثر محصولات شما را به ‌گونه‌ای به مخاطب ارائه می‌دهد که برای مشتری دل‌نشین بوده و قابل‌باور باشد. این نحوه ارائه، یک حس قرابت و نزدیکی فردی ایجاد می‌کند. به همین دلیل، 57 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که فیلم‌های تبلیغاتی به آن‌ها اعتماد به‌ نفس بیشتری برای خرید آنلاین می‌دهند.

 

  1. گوگل ویدیوها را دوست دارد

فیلم‌ها به شما امکان می‌دهد تا زمان صرف شده توسط بازدیدکنندگان را در سایت خود افزایش دهید. این بدان معنی است شخصی که وارد وب‌سایت شما می‌شود زمانی که یک فیلم را تماشا می‌کند در محیط سایت شما مانده و همین به گوگل اعلام می‌کند که محتوای تولیدشده توسط شما فاخراست.

بنابراین، ماندن طولانی‌مدت در وب‌سایت، اعتماد موتورهای جستجوگر ازجمله گوگل و بینگ را جلب نموده و نشان می‌دهد که سایت شما دارای محتوای خوب است. Moovly به ما آمار بیشتری را ارائه می‌دهد: درصورتی‌که یک ویدیو در وب‌سایت خود داشته باشید، 53 بار بیشتر از حد معمول در گوگل نمایش داده می‌شود. ازآنجایی‌ که گوگل در حال حاضر صاحب‌ امتیاز یوتیوب است افزایش قابل توجهی در تعداد فیلم ها بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تاثیر می گذار.

اطمینان حاصل کنید که فیلم‌هایتان در یوتیوب  یا آپارات برای جستجوگرها بهینه‌سازی شده باشد و یا به عبارتی قوانین تولید محتوای فاخر یا SEO در آن لحاظ شده باشد. عناوین و توضیحات جالبی نوشته و یک بک لینک به وب‌سایت، محصولات و سرویس‌های خود اضافه کنید. به مشتریان بالقوه راه را برای گام بعدی بدهید. و به کشف دنیای فیلم‌های جالب و هیجان‌انگیز برای تشویق اکشن‌های بیشتر، بپردازید.

 

  1. ویدئو باعث جذب کاربران تلفن همراه می‌شود

ویدئوها درگوشی‌های موبایل و هوشمند دائماً دست‌به‌دست می‌شوند. 90 درصد از مصرف‌کنندگان، ویدیوهای تبلیغاتی را بر روی تلفن همراه خود تماشا می‌کنند. از سه‌ماهه سوم سال 2013، نمایش ویدیوهای موبایل بیش از 233 درصد افزایش‌ یافته است. یوتیوب گزارش کرده است که مصرف تلفن همراه درهرسال، 100 درصد افزایش می‌یابد. ازآنجایی‌که تمایل مردم بیشتر به سمت کلیپ‌های فعال و شلوغ است و تعداد کاربران گوشی‌های هوشمند در حال افزایش است، مخاطبان ویدیوی شما بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند.

همچنین گوگل به ما می‌گوید که کاربران گوشی‌های هوشمند دو برابر بیشتر از تماشاگران تلویزیون هستند و به‌احتمال‌زیاد 1.4  برابر بیشتر از کاربران کامپیوتر و لپ‌تاپ یا همان دسکتاپ هستند. این کاربران محتوای ویدئویی و یا تبلیغاتی برند خود را در دستگاه‌های خود تماشا می‌کنند.

به گفته وی، برندها باید نسبت به تجربه شخصی افراد دارای گوشی‌های هوشمند حساس باشند. به‌عنوان ‌مثال، به آن‌ها کمک نموده و محتوای ویدئویی که آن‌ها تماشا می‌کنند را در اختیارشان بگذارید تا انتخاب بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.

 

  1. ساخت تیزر تبلیغاتی می‌تواند همه‌چیز را توضیح دهد

آیا شما در حال راه‌اندازی یک محصول یا خدمات جدید هستید؟ ویدیویی برای نشان دادن نحوه کار آن ایجاد کنید. 98 درصد از کاربران با اتفاق می‌گویند که آن‌ها برای فراگیری و دانستن اطلاعات، محصولات و خدمات ویدیو توضیحی را تماشا کرده‌اند . به همین دلیل 45٪ از بازرگانان که از تیزر تبلیغاتی استفاده می‌کنند گفته‌اند که آن‌ها یک ویدیو توضیحی در صفحه اصلی خود دارند. 83٪ از این کسب‌ و کار و تجارت‌ها گفته‌اند که ویدئو توضیح‌دهنده آن‌ها در صفحه اصلی بسیار مؤثر بوده است.

 

  1. ویدئوی تبلیغاتی حتی خریداران تنبل را نیز جذب می‌کند

ویدئو یک ابزار عالی برای فراگیری است، همچنین برای مصرف فوق‌العاده آسان است. در زندگی امروز بیش‌ازحد مشغله وجود دارد و زمان خواندن توصیفات طولانی برای یک محصول و یا کندو کاش  در مورد خدمات و سرویس خاص مقدور نیست. مشتری مدرن می‌خواهد محصول را در عمل ببیند. برتری ویدیوی تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین عوامل استفاده از ویدئو یا کلیپ در تجارت محتوا است.

تبلیغات تصویری می‌تواند طیف گسترده‌ای از مخاطبین را جذب کند و در بسیاری از سطوح نیز کاربردی است. ویدیوهای تبلیغاتی حتی برای تنبل‌ترین آدم‌ها نیز قابل‌استفاده و کاربرد است. اطمینان حاصل کنید که نه‌تنها چشمان، بلکه به گوش‌های مشتری خود نیز اهمیت می‌دهید. باهم دانستن بحث صوت و تصویر به ‌صورت هم‌ زمان مزیت رقابتی شمارا دو برابر خواهد نمود.

 

  1. ویدئو باعث تشویق انتشار یک موضوع در اجتماع می‌شود.

مایکل استلسنر، مدیر هشتمین سالگرد تبلیغات رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که 60 درصد از فروشندگان اجتماعی از محتوای ویدئویی در سال 2015 استفاده نموده و در سال 2016 ، 73 درصد از کل پاسخ‌دهندگان از آن استفاده می‌نموده‌اند. و نکته جالب اینجاست که آن‌ها از انتخاب خود مطمئن بودند.

شبکه‌های اجتماعی همچنین به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود محتوای ویدئوها را تقویت نموده است. فیس بوک 3600 ویدیو، ویدئو زنده و Lifestage راه‌اندازی کرده است (برنامه ویدیویی برای نوجوانان). Instagram نیز فیلم‌های 60 ثانیه‌ای و دستوری را قرار داده است، توییتر نیز دارای Periscope است. و یوتیوب دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان است.

با این‌ حال، در یک رسانه اجتماعی، تولیدکنندگان ویدیویی باید به یاد داشته باشند که مردم احساسات را به اشتراک می‌گذارند نه واقعیت‌ها را. 76 درصد از کاربران در نظرسنجی‌ها اذعان می‌کنند که اگر  یک ویدئو سرگرم‌کننده باشد، آن ویدیو را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. بنابراین فیلم‌های سرگرم‌کننده و بامزه ایجاد کنید تا اشتراک اجتماعی ویدئو خود را افزایش دهید. احساسات دقیقه ROI نیستند، اما مشترکات اجتماعی می‌توانند  بازدید سایت شما افزایش دهند و شما می‌توانید این را ازآنجا دریافت کنید.

تبلیغات ویدئویی همچنین در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی بسیار مؤثر است. فیس‌بوک، با Nielsen کلوپ، توانست ارزش آگهی‌های ویدئویی در پلت فرم خود را پیش‌بینی کند. آن‌ها متوجه شدند که 74٪ از کل محتوای آگهی تبلیغ را می‌توان در 10 ثانیه اول ویدیو به دست آورد. بنابراین، با جایگزین ساختن تبلیغات ویدئویی با نابینایی برنوشته مبارزه کنید.

هنگامی‌که شما در حال ساخت تیزر تبلیغاتی هستید، مطمئن شوید که شما آن‌ها را در کمپین‌های ایمیل تبلیغاتی خود به‌کاربرده‌اید.  یک ایمیل مقدماتی که شامل یک ویدیو هست، میزان افزایش کلیک را تا 96 درصد افزایش می‌دهد! این شیوه یک‌ راه عالی برای ماندن درعرصه رقابت است.

نتیجه‌گیری

ساخت تیزر تبلیغاتی روزبه ‌روز در حال تبدیل ‌شدن به مقرون ‌به ‌صرفه ترین و گسترده‌ترین راه و شیوه تبلیغاتی هستند. پذیرش ویدئو به طبع به دلیل پیشرفت فنّاوری رشد می‌کند، اما تمام آن بدین دلیل نبوده و بلکه به دلیل آن است که گسترش جهانی آن نیز بسیار سهل و آسان است. ساخت تیزر تبلیغاتی برای کسب ‌و کار شما، نیازمند خلاقیت و دانش روانشناسی انسانی است. ترکیب نمودن این اجزا امکان ایجاد معجزات واقعی از تبلیغات را با حداقل هزینه ایجاد می‌کند.

یک ویدئوی تبلیغاتی خلاقانه، می‌تواند در عرض چند روز در اینترنت پخش و منتشر شود و میلیون‌ها بازدید داشته باشد. و این نتیجه یعنی دیده شدن هدف کلی و نهایی تبلیغات ویدئویی است: تنها خلاق‌ها در این بازار باقی می‌مانند!

شما میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای تیزر ما در استودیو نماد اینجا کلیک کنید.

 

منبع: dreamgrow.com

امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.