عکاسی 360 درجه از اشیا : اهمیت آن برای هر کسب و کار

عکاسی 360 درجه از اشیا : اهمیت آن برای هر کسب و کار

عکاسی 360 درجه از اشیا : اهمیت آن برای هر کسب و کار

در زیر می‌توانید تعریف ساده ای از عکاسی 360 درجه از اشیا را بخوانید، با ما همراه شوید.

عکاسی 360 درجه از اشیا ، فرآیند گرفتن یک سری تصاویر از محصول موجود با تجهیزات تخصصی است که محصول را در یک یا چند محور می‌چرخاند. تصاویر ویرایش شده، قالب‌بندی شده و یکپارچه‌سازی می‌شوند و به مشتری اجازه می‌دهد تا با محصول تعامل داشته باشد، آن را از زوایای مختلف چرخانده و برای دیدن جزئیات محصول بتواند به‌راحتی بر روی عکس این محصول زوم نماید.

چگونه عکاسی 360 درجه از اشیا به کسب‌وکار شما کمک می‌کند؟

عکاسی محصول 360 درجه پیچیده‌تر و پرهزینه‌تر از عکاسی محصول است. پس چرا این گزینه برای بازاریابی محصول شما ضروری است؟ به نظر من، سه دلیل عمده استفاده از عکاسی محصول 360  درجه وجود دارد:

فروش بیشتر محصول : تصاویر 360 درجه محصول اجازه می‌دهد تا مصرف‌کننده برای دیدن ویژگی‌های محصول به‌صورت دقیق از همه طرف و همچنین از زوایای نزدیک به آن بپردازد. یعنی که مشتری با عکاسی 360 درجه از اشیا می‌تواند یک تجربه ملموس از خرید را داشته باشد. تصاویر 360 درجه به خریدار اینترنتی این فرصت را می‌دهد که در مورد تصمیم خرید محصول با دقت بیشتری عمل نموده و آیا این محصول همان چیزی است که می‌خواهد یا خیر.

کاهش مرجوعی محصولات: بازگشت محصولات در بسیاری از صنایع نشان‌دهنده هزینه‌های بسیار گزاف است – تا جایی که کاهش کوچکی در مرجوعی می‌تواند صدها هزار تومان در هزینه‌های نمایندگی‌ها صرفه‌جویی ایجاد نماید. تصاویر 360 محصول به مصرف‌کننده اجازه می‌دهد تا با جزئیات محصول را مشاهده کند و اطمینان حاصل کند که محصولی مناسب را خریداری می‌کند همین اطمینان منجر به کاهش بازگشت کالا می‌شود.

از دور خارج کردن رقبا: امروزه در عرصه تجارت، رقابت بسیار شدید است و هر مزیتی که کالای شما داشته باشد از سوی مشتری استقبال می‌شود. تجارت الکترونیک معمولاً به‌عنوان تجارت نزدیک و فروش دوجانبه یاد می‌شود. به ‌عنوان‌ مثال، اگر شما کوله‌پشتی را تولید می‌کنید، محصولات شما براش نمایش در وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی و در کنار رقبایتان برای مشتری نمایش داده می‌شود. اگر محصولات شما دارای تصاویر 360 درجه بوده و رقبای شما نباشد، احتمال اینکه محصول شما در برابر محصول رقیب شانس بیشتری برای فروش داشته باشد بیشتر است.

لازم به ذکر است که همه محصولات برای عکاسی 360 درجه از اشیا مناسب نیستند. به‌عنوان‌مثال، اگر شما محصولاتی را می‌فروشید که از تمام زوایا مشابه (مانند جعبه‌های بسته‌بندی مقوایی) است، ارائه محصولات خود با تصاویر 360 برای مشتری آن‌چنان تأثیری نداشته، و در حقیقت هدر دادن زمان و پول است. از سوی دیگر، اگر محصولات شما دارای ویژگی‌های مهمی از تمامی زوایا است، عکس‌برداری محصول 360 درجه بسیار مناسب خواهد بود.

شما متوانید نمونه کار های ما رو در زمینه عکاسی 360 درجه محصول از این لینک ببینید 

امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.