چرا کیفیت عکاسی تبلیغاتی برای کسب و کارها مهم است؟

چرا کیفیت عکاسی تبلیغاتی برای کسب و کارها مهم است؟

هر چه لوکس‌تر دیده شوید مشتری‌ها بیشتر به شما اعتماد خواهند نمود. یکی از جلوه‌های شیک و لوکس به نظر رسیدن عکاسی تبلیغاتی بسیار شیک و منظم است.

اگر بخواهیم تبلیغات را به‌ طور خلاصه تعریف کنیم ارتباطی است که بین ارزش برند شما و مشتری برقرار می‌شود. از قدیم نیز گفته‌اند که عقل مردم به چشمشان است. این حقیقت یکی از مهم‌ترین مواردی است که در دنیای امروز بدان نیاز داریم. متأسفانه بسیاری از تجارت‌های صنعتی اهمیت عکاسی تبلیغاتی را به‌خوبی درک نمی‌کنند و نمی‌دانند که چگونه یک ظاهر مناسب و تصاویر منظم می‌تواند به آن‌ها کمک کند که نه ‌تنها کیفیت محصول خود را به خریدار و یا مصرف‌کننده منتقل کنند، بلکه همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا داستان شرکت خود و برند و محصولاتشان را برای مدم تعریف کند.

 

عکاسی تبلیغاتی

ما یک فرهنگ بصری هستیم. عکس‌ها تصورات ذهنی را گرفته و ضبط می‌کنند و به ما کمک می‌کنند تا بدون نیاز به خواندن مطلب، موضوع را درک نماییم. در این عصر و زمانه که استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه همه‌گیر شده است، داشتن عکس‌های تبلیغاتی خوب مهم‌تر از همیشه بوده و اهمیت آن احساس می‌شود. در ادامه به بررسی برخی از آمارهای اخیر در مورد آمارهای تاثیر عکاسی تبلیغاتی برای برند شما توجه کنید:

  • مقالاتی با تصاویر مرتبط به ‌طورکلی 94 درصد بیشتر از مقالات بدون تصاویر، موردمطالعه قرارگرفته است.
  • مطبوعاتی که با عکس منتشر می‌شوند تقریباً 15٪ بیشتر به‌صورت آنلاین مورد بازدید قرارگرفته‌اند نسبت به یک نشریه مطبوعاتی که عکسی نداشته و فقط متن را به‌عنوان محتوای خود منتشر می‌کند.
  • 60 درصد از مصرف‌کنندگان که از جستجوی آنلاین استفاده می‌کنند می‌گویند ترجیح می‌دهند با کسب ‌و کاری تماس بگیرند که لیست آن شامل یک تصویر است.
  • تقریباً 70 درصد از خریداران وب‌سایت تجارت الکترونیک می‌گویند که تصویر محصول در هنگام تصمیم‌گیری خریدشان بسیار مهم است. (منبع: MDG Advertising Infographic)

عکاسی تبلیغاتی

توجه مشتریان خود را با عکاسی تبلیغاتی جذب کرده و آنها را نگاه ‌دارید.

عکس‌های تبلیغاتی خوب، به‌احتمال ‌زیاد مخاطبان شما را بیشتر از متن خالص و بدون عکس درگیر می‌کنند، به‌خصوص اگر تصاویر ارائه‌ شده تمایل و جهت هنری داشته و به مخاطبان خاصی هدایت شوند. شما تنها یک فرصت دارید تا بتوانید بیننده ای را که برای اولین بار نشریه شمارا می‌خواند جذب و درگیر نمایید به همین منظور مطمئن شوید که برای محتوای خوب شما عکاسی تبلیغاتی درستی انجام گرفته است و محتوای ایجاد شده که شامل متن و عکس است درک روشنی از پیشنهاد شما فراهم کند.

علاوه براین، استفاده ازعکس‌هایی که موجودیت شما را تعریف می‌کنند می‌توانند به ایجاد یک طراحی واحد و یکپارچه بیشتر کمک کند چه در یک صفحه، بروشور، محتوای و دیجیتال، و یا نمایشگاه‌های تجاری.

بهترین راه برای ایجاد این انطباق در تصاویر از طریق استخدام یک استودیو تبلیغاتی است که کسب ‌وکار و تجارت شما را می‌شناسد و درک می‌کند، سپس می‌تواند فیلم‌نامه مصور و یا استوری برد که به استراتژی تبلیغاتی شما مرتبط است را ایجاد کند. هنگامی‌ که این دستورالعمل‌ها ایجاد می‌شود، گروه خلاق می‌تواند یک عکاس را که سبک آن بیشتر مطابق با عناصر خلاق برای ایجاد عکس‌های تبلیغاتی بوده و با چشم‌انداز کلی مطابقت دارد را برای کار شما انتخاب کند تا بهترین عکس ها برای نمایش محصولات و یا کسب و کار شما تهیه گردد.

شما میتوانید نمونه کارهای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی ما در استودیو نماد را اینجا ببینید

منبع: industrialmarketer.com

امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.